Logisztikai áru disztribúció

A Javépcoop logisztikai rendszere felkészült arra, hogy kiszolgálja mind a nagy saját bolthálózattal, mind a széles viszonteladói partnerkörrel dolgozó vállalkozások igényeit. Az Ön nálunk elhelyezett készleteit a mindenkori megbízás szerinti mennyiségben és összetételben komissiózzuk és készítjük elő szállításra. Disztribúciós rendszerünk gondoskodik róla, hogy az áruk az előírt mennyiségben és minőségben határidőre megérkezzenek az Önök szerződött partnereihez.

Amennyiben igénybe veszi szolgáltatásunkat, átvállaljuk a beszállított áruk kezelését, tárolását és azok bejövő megrendelések szerinti terítését a disztribúciós rendszerben.

Mit kínálunk?

Logisztikai termék disztribúció, logisztikai áru disztribúció szolgáltatásunkkal az alábbi fő tevékenységek gondjától szabadulhat meg:

  • bejövő áru kezelése, tárolása
  • készletnyilvántartás, adminisztráció
  • komissiózás, csomagolás, címkézés, egyediesítés
  • számlanyomtatás, utánvétkezelés
  • szállításszervezés
  • folyamatos készletellenőrzés

Hosszú évek alatt szerzett logisztikai tapasztalatunkkal, továbbá kollégáink szakértő hozzáállásával törekszünk arra, hogy a disztribúció területén komplex, és minőségi szolgáltatást nyújtsunk.

Logisztikai termék disztribúció, logisztikai áru disztribúció szolgáltatás magában foglalja a bejövő áru kezelését, tárolását, komissiózását, csomagolását, címkézését, egyediesítését és a teljes adminisztrációt, ami ezzel jár. Ha kiszervezik, nem csak a folyamatokra szánt erőforrásaik szabadulnak fel, hanem a felelősségtől is teljes mértékben mentesülnek. Hosszú évek alatt megalapozott gyakorlati tapasztalattal rendelkező munkatársainknak köszönhetően hibátlan munkát végzünk. De bármilyen nem várt kellemetlenség esetén garanciát nyújtunk és a következményeket nem Önöknek kell elszenvedni.

Vállaljuk utánvétes csomagok, raklapok kézbesítését is, és mindig ügyelünk az áruérték gyors és pontos befizetésére a partnereink által megadott számlaszámra, vagy átutalással történő teljesítésére. A teljesítést követő 2. napon, a szállítólevelekkel párhuzamosan történik az elszámolás.
Cégünk ezen szolgáltatása garanciát jelent megbízóink részére, hogy a küldeményt csak akkor adjuk át, ha annak ellenértékét rendezték.

Raktározás, logisztikai tárolás

A raktározás nem merül ki abban, hogy egy terméket leteszünk egy helyre és ha szükség van rá, onnan elővesszük. Sok esetben, pl. nagy forgalom, gyors termékforgás esetén ez egy ennél összetettebb és komoly erőforrást igénylő valódi feladat.

A Javépcoop rugalmasan bővíthető és átalakítható magaspolcos raktározási rendszerével képes megoldani az Ön termékeinek biztonságos tárolását. Az egyszerű raktárbérlési lehetőségen túl a Javépcoop számos extra szolgáltatást is kínál Önnek. Amennyiben igénybe veszi raktározás (Szigetszentmiklós), logisztikai tárolás szolgáltatásunkat, a nálunk tárolt árui tiszta, védett és megfelelő tároló- és anyagmozgató rendszerekkel ellátott környezetben kerülnek elhelyezésre. Az áruforgalom függvényében mindig a megfelelő méretű és kialakítású területet biztosítjuk Önnek, ezért mindig csak annyi költsége van, amekkora helyet az áruja ténylegesen elfoglal.

Mit kínálunk?

Raktározás (Szigetszentmiklós), logisztikai tárolás az alábbi fő tevékenységek gondjától szabadulhat meg:

  • raktárépület létesítés, fenntartás
  • polcrendszer és anyagmozgató eszközök beszerzése és fenntartása
  • őrzés-védelmi feladatok ellátása
  • szakképzett személyzet alkalmazása
  • készletnyilvántartás vezetése
  • vámszolgáltatásink mellett, vámraktárként is üzemelünk

Szakmai szempontok figyelembe vételével tároljuk a palettákat, modern és korszerű raktári környezetben. Kérje ügyfélszolgálati tanácsadóink cégre szabott ajánlatát!

A rossz adminisztráció katasztrófához vezethet, esetenként még a cég fennmaradása is veszélybe kerülhet általa. Ezért olyan cégeknél, ahol a raktározás kulcsfontosságú, szolgáltatásunk nem csak költséghatékonyabb összességében, hanem messze biztonságosabb és hatékonyabb, mintha cégen belül oldanák meg. Mindenképp javasoljuk, hogy kérjék ajánlatunkat, így lesz mivel összehasonlítani fennálló kapcsolódó költségeiket. Ha ki is próbálják szolgáltatásunkat, az elvégzett munka minősége is javulni fog, de erről majd a saját tapasztalatuk győzi meg Önöket!

Minőségbiztosítás

Partnereink és a jogszabályi követelményeknek megfelelően ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert működtetünk, melyet külső céggel évente auditálunk.